مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:252024-01-04سياسي

وزیر کشور: توطئه گران پشیمان خواهند شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز چهارشنبه در کرمان، تاکید کرد: سربازان ملت در دستگاه های مختلف، - احمد وحیدی تصریح کرد: سربازان ملت در دستگاه های مختلف، با اقدامات همه جانبه، ریشه ترور را در کشور خشکانده و توطئه گر را پیشمان خواهند ساخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز چهارشنبه در کرمان، تاکید کرد: سربازان ملت در دستگاه های مختلف، با اقدامات همه جانبه، ریشه ترور را در کشور خشکانده و توطئه گر را پیشمان خواهند ساخت.

متن پیام وحیدی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعونشهادت مظلومانه جمعی از عزیزانمان را در کرمان که به عشق سردار دل ها و پرچمدار مبارزه با تروریسم، به زیارت مرقد مطهر ایشان و سایر شهیدان آرام گرفته در گلزار شهدای کرمان می رفتند، اندوهی تمام ناشدنی است.

تروریسم بار دیگر نشان داد ذات مشحون از جهالت، شرارت و حقارتش، آورده ای جز کشتار کور مردم بی گناه اعم از زنان و کودکان ندارد که خود ناشی از حقد و کینه آن ها از شکست های پی در پی در مواجهه با دلیرمردان عرصه مقاومت است.

این جنایتکاران سنگدل نشان دادند که حتی از زائران حاج قاسم هم هراس دارند و تاب دیدن این واقعیت مسلم را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: توطئه گران پشیمان خواهند شد

وزیر کشور: توطئه گران پشیمان خواهند شد