مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:452023-12-25سياسي

ضد و نقیض های بازگشت به تحصیل مشکوکان تقلب در کنکور


رییس دیوان عدالت اداری چندی قبل خبر از بازگشت داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور به دانشگاه را داد و استفساریه مجلس را به عنوان دلیل صحت این حکم مطرح کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، داوطلبان شبهه دار کنکور بر اساس حکم یکی از شعبات دیوان عدالت اداری می توانند از بهمن ماه در کلاس های درس دانشگاه ها شرکت کنند.

، این خبر شوک بزرگی بود که در روزهای اخیر بر پیکر آموزش عالی کشور وارد شد چرا که با ورود افراد شبهه دار به دانشگاه ها و فارغ التحصیلی آنان که بیشتر آن ها هم در رشته پزشکی و مهندسی هستند، در چند سال آینده سونامی دکتر و مهندس های فاقد صلاحیت علمی در جامعه ایجاد می شود.

موضوع از زمانی آغاز شد که رییس دیوان عدالت اداری در یک نشست خبری اعلام کرد که افراد شبهه دار کنکور با توجه به قانون استفساریه مجلس می توانند به تحصیل بازگردند؛ در حالیکه این افراد در هیأت های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری نمره مردودی گرفته بودند.

می خواهید بدانید رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری به چه صورت انجام می شود؟ مسأله به این صورت است که تخلف یک سری افراد در زمان کنکور محرز نمی شود بلکه پس از کنترل برگه ها و پاسخنامه ها، آنها به عنوان فرد شبهه دار معرفی می شوند و باید در آزمون مجدد شرکت کرده و 25 درصد نمره کنکور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد و نقیض های بازگشت به تحصیل مشکوکان تقلب در کنکور

ضد و نقیض های بازگشت به تحصیل مشکوکان تقلب در کنکور