مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:412024-01-02ورزشي

همه اتفاقات 5 ماهه که برای سپاهان رخ داد؛ از سقف بودجه تا استعفای مورایس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در دقایق ابتدایی 22 شهریور ماه بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص تخلفات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در قراردادهای تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد.

براین اساس باشگاه سپاهان علاوه بر کسر 4 امتیاز در فصل جاری مسابقات به پرداخت مبلغ 400 میلیارد ریال جریمه نقدی و همچنین اصلاح قراردادهای 6 بازیکن مورد گزارش مطابق با مفاد دستورالعمل های مذکور محکوم و گفته شد، در صورت عدم اصلاح قراردادها، استفاده از بازیکنان مورد گزارش توسط باشگاه مجاز نخواهد بود.

سپاهان خیلی زود به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرد تا پرونده به کمیته استیناف برود، در ادامه اما طلایی پوشان باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کردند و اگر مجاز به استفاده از این 6 بازیکن در لیگ برتر نمی شدند، در آسیا نیز نمی توانستند از آن ها استفاده کند.

از همین رو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استفاده از این بازیکنان را تا اعلام رأی کمیته استیناف مجاز اعلام کرد تا نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل رو به رو نشود.

  کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید و رد کرد 5 دی ماه بود که کمیته استیناف رأی خود را در مورد پرونده سپاهان اعلام کرد که ضمن نقض حکم تجدید نظرخواسته در بخش کسر چهار امتیاز از تجدید نظرخواه، بخش دیگر رأی تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اتفاقات 5 ماهه که برای سپاهان رخ داد؛ از سقف بودجه تا استعفای مورایس

همه اتفاقات 5 ماهه که برای سپاهان رخ داد؛ از سقف بودجه تا استعفای مورایس