مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:452024-01-11سياسي

آیت الله ملک حسینی: مسوولانی که به فکر خدمت نیستند در برابر مردم شرم کنند


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسوولانی که به فکر خدمت نیستند در برابر مردم شرم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده گفت: روحانیت همیشه در طول تاریخ رمز احیاء دین بوده است.

  وی بیان اینکه آنان که دین را آموختند و آن را در جامعه جاری کردند، مردان علم و ایمان بودند گفت: کسانی که عالم اند و عامل این ها رفعت های خداوند را خواهند دید.

ملک حسینی با بیان اینکه این رفعت ها گاه جهاد و مقاومت و گاه ایثار و شهادت است، این ها منزلت های آن ها است، گفت: عالمان هدایتگران تاریخ بودند می آموختند و آموزش می دادند.

وی تمام قوم لر را شیعه دانست و افزود: رمز این قوم همیشه روحانیت سادات و سادات روحانی بود و نقش روحانیت در تشیع استان انکار ناپذیر است.

ملک حسینی به جایگاه بزرگی حقیقی روحانیت در نگاه مردم اشاره کرد و گفت: در نگاه ها آنچنان بزرگ بودند که مردم باور داشتند دین شان با تکیه بر آن ها مستحکم است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به نقش روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: روحانیت در طول تاریخ همیشه مرد میدان بود، جنگید و کشته شد و ضروری ست که یاد تمام حماسه آفرینان را گرامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ملک حسینی: مسوولانی که به فکر خدمت نیستند در برابر مردم شرم کنند

آیت الله ملک حسینی: مسوولانی که به فکر خدمت نیستند در برابر مردم شرم کنند