مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:252024-01-20بين الملل

وال استریت ژورنال: حملات در کرانه باختری از غزه هم فراتر رفته است


روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه نوشت، این رژیم، کرانه باختری را به «جبهه بسیار کشنده ای» تبدیل کرده که از جنگ نوار غزه هم فراتر رفته است.

- روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه نوشت، این رژیم، کرانه باختری را به جبهه بسیار کشنده ای تبدیل کرده که از جنگ نوار غزه هم فراتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال از یورش های تقریبا روزانه رژیم صهیونیستی به روستاها و شهرهای فلسطینی خبر می دهد و این درحالیست که رژیم اشغالگر ادعا می کند این اقدامات با هدف جلوگیری از حملات جدید صورت می گیرد.

گزارش شده است که اوایل روز جمعه نیروهای صهیونیستی به یورش دو روزه خود در شهر طولکرم واقع در کرانه باختری، جایی که در سال های اخیر به عنوان کانون خشونت ها شناخته نمی شد، پایان دادند و دست کم هشت فلسطینی به شهادت رسیدند.

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: این حملات که 45 ساعت به طول انجامیده، در شهر طولکرم و دو اردوگاه پناهجویان یکی به همین نام و دیگری به اسم نور شمس صورت گرفت و طی آن نیروهای اسراییلی خانه ها را ویران کردند و به زیرساخت ها از جمله جاده ها آسیب رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: حملات در کرانه باختری از غزه هم فراتر رفته است

وال استریت ژورنال: حملات در کرانه باختری از غزه هم فراتر رفته است