مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 23:002024-01-11فرهنگي

از شرکت های دانش بنیان تولیدکننده محصولات فرهنگی ویژه کودکان حمایت می کنیم


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: گروه های مردمی بازوی ما هستند و در کنار خودمان که باید فیلم فاخر و اسباب بازی تولید کنیم اما از شرکت های دانش بنیان ها نیز حمایت کرده و محصولات فرهنگی ویژه کودک را خریداری می کنیم تا حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد علامتی در نشست با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان قزوین که عصر امروز در خانه تاریخی حسینیه امینی ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار کرد: از حادثه تروریستی در کرمان اعلام انزجار کرده و به خانواده شهدای این واقعه تسلیت می گوییم.

جان باختن بیش از 28 کودک و نوجوان در این حادثه غمبار نشان داد، کودکان ما هم در صحنه هستند و دل در گرو فرهنگ مقاومت دارند و رژیم اسراییل کودک کش است و امیدواریم به زودی شاهد پایان این رژیم سفاک باشیم.

  وی افزود: سفرهای استانی ما تشریفاتی نیست بلکه به تاسی از دولت به همراه همه معاونان و مدیران ارشد در جمع همکاران کانون های کشور حضور یافته و در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر از ایده های افراد برای کیفی سازی امور استفاده می کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اضافه کرد: 16 مرکز ثابت در کشور داریم و در جلسات مردمی حل مشکلات را در دستور کار قرار داده ایم و اهتمام به فعالیت کانون از سوی هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرکت های دانش بنیان تولیدکننده محصولات فرهنگی ویژه کودکان حمایت می کنیم

از شرکت های دانش بنیان تولیدکننده محصولات فرهنگی ویژه کودکان حمایت می کنیم