مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 07:202024-01-03ورزشي

بانوان پایتخت از چه تخفیف هایی می توانند استفاده کنند؟


شهرداری تهران به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن مجموعه ای از تخفیفات را برای بانوان تهرانی در نظر گرفته است.

- شهرداری تهران به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن مجموعه ای از تخفیفات را برای بانوان تهرانی در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرداری تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه ای از تخفیفات را برای بانوان شهر تهران در نظر گرفته است! بگونه ای که بازدید بانوان از تالارهای هفتگانه و پانورامای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سه شنبه 12 دی ماه تا جمعه 15 دی رایگان است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته زن، مجموعه اراضی عباس آباد از 13 تا 19 دی تخفیف 40 درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف 50 درصدی از شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخفیف 35 درصدی استخر چهار فصل بوستان بهشت مادران را در نظرگرفته و تخفیف 15 درصدی مجموعه باغ کتاب نیز تنها برای دو روز 12 و 14 دی ماه اختصاص داده شده است.

امروز چهارشنبه 13 دی نیز به مناسبت روز زن استفاده رایگان بانوان از مجموعه های آبی در سانس تفریحی در نظر گرفته شده و در روزهای 12 تا 14 دی ماه نیز با تخفیف 50 درصدی امکان استفاده از مراکز ورزشی وابسته به شهرداری تهران برای بانوان در نظر گرفته شده است و این در حالی است که از 16 تا 18 دی (شنبه تا دوشنبه هفته آینده) هم بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان پایتخت از چه تخفیف هایی می توانند استفاده کنند؟

بانوان پایتخت از چه تخفیف هایی می توانند استفاده کنند؟