مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:402024-01-14بين الملل

طوفان زمستانی آمریکا؛ 7600 پرواز لغو و برق صدها هزار مشترک قطع شد


وقوع طوفان زمستانی در آمریکا به قطع برق صدها هزار خانه و شرکت در ایالت های مختلف این کشور منجر شد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، طوفان برف روز شنبه منجر به قطع برق صدها هزار خانه و شرکت در بخش هایی از ایالت های غرب میانه آمریکا و شمال غرب اقیانوس آرام شد و انتظار می رود بسیاری از فعالیت های تجاری در بسیاری از ایالت ها به دلیل یخ زدگی گسترده متوقف شود.

سازمان ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که طوفان زمستانی، برف سنگین، بادهای شدید و وزش تندباد را به غرب میانه آورده است و انتظار می رود دمای هوا به سطوح پایین و یخبندان در سراسر کوه های راکی، بزرگ ترین رشته کوه آمریکای شمالی ​​و دشت ها برسد.

طوفان همچنین موجب لغو و تاخیر بیش از هفت هزار و 600 پرواز در سراسر ایالات متحده شده و برق بیش از 151 هزار خانه و کسب و کار در میشیگان و بیش از 200 هزار مشترک در ایالت های اورگان و وسکانسین را قطع کرده است.

در ایالت آیووا، کاندیداهایی که برای نامزدی حزب جمهوری خواه به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده رقابت می کنند، برخی از رویدادهایشان را که قبل از برگزاری کنفرانس های حزبی این ایالت لغو کردند.

پیش از این، دونالد ترامپ  که برای نامزدی حزب جمهوری خواه رقابت می کند، قول داده بود که با وجود شرایط بد آب و هوایی در اجتماعات انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان زمستانی آمریکا؛ 7600 پرواز لغو و برق صدها هزار مشترک قطع شد

طوفان زمستانی آمریکا؛ 7600 پرواز لغو و برق صدها هزار مشترک قطع شد