مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:252023-12-23سياسي

بررسی مشکلات قضایی 110 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا در فارس


رییس کل دادگستری فارس از بررسی مشکلات قضایی 110 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس از بررسی مشکلات قضایی 110 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

در راستای اجرای برنامه های سند تحول قضایی در حوزه تکریم ارباب رجوع و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم رییس کل دادگستری استان فارس در رأس هیات عالی قضایی استان با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز، 2 دی ماه با 32 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان دیدار کرد.

در این دیدار که به منظور بررسی مشکلات حقوقی و قضایی خانواده های شهدا و ایثارگران استان انجام شد؛ رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز و معاونین دادگستری فارس ضمن استماع اظهارات و ارشاد حقوقی، درخواست های قضایی مراجعان را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه این دیدار گفت: در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را معطوف به کاهش مشکلات مردم کرده ایم و در این بین رسیدگی به مشکلات ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، تکلیفی بر عهده ما مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات قضایی 110 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا در فارس

بررسی مشکلات قضایی 110 نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا در فارس