مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:302024-01-17اقتصادي

تشکیل گروه ویژه بررسی تخلفات ناوگان باری در استان


سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: جهت تسریع در رسیدگی به تخلفات حمل نقلی گروه ویژه ی رسیدگی به تخلفات در محل اداره کل راهداری تشکیل شده است.

- سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: 7 میلیون و 922 هزار تن کالا طی 9 ماهه سال جاری جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است.

وی بابیان این که تعداد حواله صادره 533 هزار نسخه و تعداد بارنامه بیش از 507 هزار نسخه است افزود: مازوت، سیمان به صورت کیسه ای و فله، چغندرقند، کلینگر، کنجاله، سنگ سنگ بری، گازوییل، خاک معدنی و پلی اتیلن جزء 10 کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور رسیدگی قاطع و به موقع به تخلفات حمل ونقلی به ویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، گروه ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شده است تا به مواردی مانند اخذ گروه اضافی از راننده، عدم مسوولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سوءاستفاده از کارت هوشمند رانندگان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه ویژه بررسی تخلفات ناوگان باری در استان

تشکیل گروه ویژه بررسی تخلفات ناوگان باری در استان