مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:162024-01-20سياسي

عاملان توهین به شهدای کرمان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا فداییان، رییس پلیس فتای استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد، 2 نفر ادمین صفحه های مجازی در پلتفرم های اینستاگرام و واتس آپ با تعداد عضو بالا با اهداف مختلفی ازجمله تشویش اذهان عمومی، توهین به شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان و تحریم انتخابات اقدام به تهیه و انتشار محتواهایی در فضای مجازی می کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت بالا و جریحه دار شدن احساسات مردم در خصوص توهین های صورت گرفته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان سمنان افزود: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، گردانندگان این صفحات مجازی که اقدام به انتشار این گونه محتواهای غیرقانونی کرده بودند، در شهر سمنان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک سازی صفحات مجازی، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فداییان به عموم شهروندان و مردم ولایت مدار و انقلابی استان سمنان توصیه کرد تا همواره توصیه های پلیس را در فضای مجازی جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه مشابه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های سایبری با شماره 096380 یا سایت پلیس فتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان توهین به شهدای کرمان دستگیر شدند

عاملان توهین به شهدای کرمان دستگیر شدند