مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:502024-01-01اقتصادي

راه های مواصلاتی کاشان، مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است


مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: راه های مواصلاتی کاشان مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، نادر زینالی، مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از تأسیسات گردشگری و خدماتی کاشان، اظهار کرد: راه های مواصلاتی اصلی منتهی به شهرستان کاشان از مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است که ایجاد زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این محورها است.

  وی  گفت: کاشان به لحاظ دارا بودن جاذبه های گردشگری، حجم بالای گردشگر و قرار گرفتن در یکی از پرترددترین محورهایی گردشگری کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید ویژه تر دیده شود.

  زینالی با تأکید بر رفع موانع سرمایه گذاری در بخش خصوصی تأکید کرد: سرمایه گذاری که دوستدار میراث و گردشگری است نباید در پیچ و خم های اداری برای اخذ مجوزها معطل بماند و تمام اهتمام وزراتخانه و همه دستگاه های اجرایی باید در راستای رفع این موانع باشد.

مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  بر تمکین به قوانین و مانع زدایی در همه حوزه ها به ویژه عدم الزام به تأمین پارکینگ از سوی سرمایه گذاران در بافت تاریخی تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مواصلاتی کاشان، مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است

راه های مواصلاتی کاشان، مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است