مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:252024-01-01اقتصادي

راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و قپانوری نهاوند


رییس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از حفر، تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و چولک قپانوری نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از حفر، تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و چولک قپانوری نهاوند خبر داد.

هاشم ده پهلوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای حفر، تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و چولک قپانوری از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند در مجموع 40 میلیارد ریال هزینه شده است که برای حفر چاه این روستاها از طرف خیر بزرگ کشوری حاج علی اکبر ابراهیمی مبلغ 10 میلیارد ریال هدیه شد.

وی افزود: در این پروژه برای اجرای خط انتقال از چاه تا مخزن 10 میلیارد ریال، اجرای خط و پست برق 10 میلیارد ریال و تجهیز و راه اندازی چاه 10 میلیارد ریال هزینه شده که در مجموع مبلغ 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

ده پهلوانی در ادامه با اشاره به بررسی مشکل آب شرب روستای عشوند، تصریح کرد: روستای عشوند نیز از روستاهای شهرستان است که با مشکل کمبود آب مواجه است.

وی بیان کرد: در سال جاری برای تقویت آبدهی چاه آب این روستا اقدام به حفر چاه کمکی و کوره با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال کردیم که یک لیتر بر ثانیه به چاه موجود اضافه شد که در نهایت دبی دو چاه آب این روستا به یک و نیم لیتر بر ثانیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و قپانوری نهاوند

راه اندازی چاه آب شرب روستاهای چولک اصلی و قپانوری نهاوند