مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:152024-01-10سياسي

تبدیل وضعیت همه پرسنل شهرداری های کشور در نیمه اول سال آینده


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی پرسنل شهرداری در برنامه هفتم است و امیدواریم در مدت شش ماه ابتدای سال آینده، همه پرسنل شهرداری ها با بیش از 300 هزار نفر در 1400 شهر تبدیل وضعیت شوند.

- ایسنا/خوزستان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی پرسنل شهرداری در برنامه هفتم است و امیدواریم در مدت شش ماه ابتدای سال آینده، همه پرسنل شهرداری ها با بیش از 300 هزار نفر در 1400 شهر تبدیل وضعیت شوند.

مجتبی یوسفی در آیین بهره برداری از 20 دستگاه اتوبوس شهری و یک دستگاه مکانیزه شست وشوی اتوبوس که امروز (20 دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس نورم کشوری باید به ازای هر یک هزار نفر یک اتوبوس داشته باشیم، اظهار کرد: باید نماینده ای در مجلس شورای اسلامی باشد که بخشی از کار اجرایی را بردارد و قانون را اصلاح کند و با قانون حق مردم را بگیرد نه با نطق و سیاه نمایی؛ اما در گذشته کسی این کار را نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در مراودات کشور هر کسی ارتباطات بیشتر و جایگاه کلی داشته باشد می تواند حق مردمش را بگیرد، افزود: کسب اعتبارات ملی، شخصیت و جایگاه ملی می خواهد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سال 1400 تنها 70 اتوبوس در اهواز داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت همه پرسنل شهرداری های کشور در نیمه اول سال آینده

تبدیل وضعیت همه پرسنل شهرداری های کشور در نیمه اول سال آینده