مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:302024-01-20اقتصادي

تله مزد منطقه ای برای کارگران / حداقل دستمرد فعلی، قانون برده داری است


در صورت سرکوب مجدد مزد کارگران و تعیین حداقلی کمتر از 15 تا 17 میلیون تومان برای آنان، در سال 1403 با سقوط عرضه به علت کاهش شدید تقاضا، رکود تورمی، - در صورت سرکوب مجدد مزد کارگران و تعیین حداقلی کمتر از 15 تا 17 میلیون تومان برای آنان، در سال 1403 با سقوط عرضه به علت کاهش شدید تقاضا، رکود تورمی، نیمه تعطیل شدن و تعدیل گسترده بنگاه ها و مهاجرت بیش از پیش نیروی کار مواجه خواهیم بود.

یک فعال کارگری گفت: این که اکنون کار هست و کارگر نیست به این علت است که سرکوب مزدی و سبد معیشتی تصنعی خود آقایان بین 13 تا 17 میلیون تومان فقط برای ابتدای سال 1402بود اما حقوق پنج میلیون و 700هزارتومانی داده شد.

این جوک خنده داری است که جوان با چنین حقوقی وارد بازار کار شود و بخواهد سهمی در تولید ناخالص ملی داشته باشد.

این دیگر اسمش کار نیست برده د اری است   به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکونگار، دوشنبه هفته گذشته اولین جلسه کمیته مزد، برگزار شد.

به نظر می رسد، چیزی تا موعد تشکیل جلسات اصلی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران نمانده و بحث تورم زا بودن افزایش دستمزد از سوی دولت و تعیین مزد منطقه ای از سوی کافرمایان شدیدا داغ شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکونگار با این حال فرامرز توفیقی، فعال کارگری هشدار می دهد که در صورت سرکوب مجدد مزد کارگران و تعیین حداقلی کمتر از 15 تا 17 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله مزد منطقه ای برای کارگران / حداقل دستمرد فعلی، قانون برده داری است

تله مزد منطقه ای برای کارگران / حداقل دستمرد فعلی، قانون برده داری است