مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:562024-01-09اقتصادي

مردم ری تا 2 سال منتظر خط 6 مترو نباشند


عباس فتحعلی پور مجری خط 6 مترو در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی خط 6 به طول 32 کیلومتر و با پیش بینی 27 ایستگاه در سال 1394 آغاز شد، اظهار کرد: این خط مترو جنوب شرق تهران را به شمال غرب وصل می کند که هم اکنون 20 ایستگاه آن فعال است و قرار است تا پایان سال جاری 3 ایستگاه کاشانی، شهدای کن و بهار شیراز افتتاح شود.

وی سپس به طرح توسعه خط 6 اشاره کرد و گفت: در سال 1395 طرح توسعه در جنوب این خط کلید خورد و قرار شد حدود 10 کیلومتر دیگر با پیش بینی 5 ایستگاه، پس از ایستگاه دولت آباد احداث شود که ایستگاه های صفاییه، ابن بابویه، میدان شهرری، حرم عبدالعظیم و ایستگاه تبادلی با راه آهن در نظر گرفته شد.

   30 درصد پیشرفت کار در مدت 7 سال مجری خط 6 مترو ادامه داد: اجرای طرح توسعه خط 6 در محدوده شهرری روند خیلی کندی داشته و با راندمان بسیار پایین کار کرده و در طی این مدت تنها 30 درصد پیشرفت کار داشته است که از جمله عوامل آن موضوعات مالی و تغییرات مدیریت شهری و رویکردهای متفاوت به این طرح بوده است.

فتحعلی پور با بیان اینکه در مدت حدود یک سال گذشته، اجرای پروژه سرعت گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر عمده حفاری های تونل خط 6 انجام شده و تنها 220 متر از آن باقی مانده است که نهایتا تا 2 ماه آینده به اتمام می رسد و پس از پایان حفاری، دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ری تا 2 سال منتظر خط 6 مترو نباشند

مردم ری تا 2 سال منتظر خط 6 مترو نباشند