مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:052024-01-11سياسي

سطح آموزه های دینی جامعه نیاز به عمق بخشی دارد


بانوی راه یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به کمرنگ بودن معارف دینی در زندگی روزمره مردم در عین آگاهی از این معارف اشاره کرد و گفت: - زهرا زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور 16 ساله خود در مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این مدت حضور، در بخش های معارفی و آوایی شرکت کرده ام؛ البته در مسابقات دیگر نیز حضور یافتم و در برخی حائز رتبه شدم.

این بانوی مرودشتی ادامه داد: بنده علاوه بر خانه داری، تقریباً 7 سال متوالی در برخی مؤسسات قرآنی شهرستان مرودشت، مربی حفظ قرآن هستم و در کنار تربیت 3 فرزند، بخشی از زمان خود را به قرآن اختصاص داده ام و باید بگویم هر آنچه در زندگی دارم، از برکت قرآن است.

وی افزود: از کودکی و نوجوانی با قرآن مأنوس بودم و هنوز خاطرات خوب مسابقات قرآنی دانش آموزی دوران ابتدایی و راهنمایی را، به ویژه مراحل پنج گانه و استانی که به مناطق و شهرهای دیگر استان می رفتیم، به یاد دارم.

وی در ادامه درباره گسترش معارف و فرهنگ قرآن در بین مردم گفت: راهکارهای زیادی در این زمینه وجود دارد؛ دریکی دو دهه اخیر، کارها و تلاش های خوبی در این عرصه انجام شده و می شود که نتایج و بازخوردهای آن دید، البته اگر بتوان بهتر برنامه ریزی کرد، قطعاً نتایج مطلوب تری نیز حاصل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح آموزه های دینی جامعه نیاز به عمق بخشی دارد

سطح آموزه های دینی جامعه نیاز به عمق بخشی دارد