مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:052024-01-14پزشكي

چند هشدار درباره تزریق ژل یا چربی به صورت


یک متخصص بیماری های پوست و مو هشدار داد که اگر قصد تزریق ژل یا چربی دارید، حتما به پزشک متخصص و مراکز معتبر تایید شده وزارت بهداشت مراجعه کنید، - زیرا مشکلات و عوارضی که توسط افراد غیرمتخصص بر جای می ماند، خطرناک و غیر قابل جبران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فهیمه عبداللهی مجد با اشاره به علل و عارضه های تزریق چربی، اظهار کرد: تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی است.

وی با بیان این که با بالارفتن سن ممکن است حجم چربی بخشی از اعضای صورت و یا بدن کمتر شود، افزود: فرو رفتگی و یا کاهش حجم عضلات صورت از جمله نشانه های ظاهری بالاتر رفتن سن است.

وی با اشاره به این که تزریق مواد پرکننده و یا فیلرها از جمله روش های جوان سازی پوست است، گفت: فیلرها ممکن است ژل و یا چربی باشند.

وی با اشاره به این که برای تزریق چربی، چربی برخی از قسمت های بدن جدا می شود و به سایر قسمت های بدن که به آن نیاز داریم تزریق می شود، خاطرنشان کرد: این چربی ها با توجه به شرایط بدنی فرد از بخش هایی مثل ران ها، قسمت داخل بازو و یا شکم جدا می شود.

وی اضافه کرد: معمولا برای تزریق چربی ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و در ادامه چربی اضافه می شود ولی در مواردی ممکن است این عمل با روش بیهوشی کامل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هشدار درباره تزریق ژل یا چربی به صورت

چند هشدار درباره تزریق ژل یا چربی به صورت