مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:502024-01-07اجتماعي

مدارس ابتدایی اراک دوشنبه غیرحضوری هستند


بر اساس اطلاعیه کارگروه اضطرار استان مرکزی، در روز دوشنبه 18 دی ماه مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهر اراک تعطیل خواهد بود و کلاس های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می شود و امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می شود.

- با توجه به افزایش شاخص آلاینده گوگرد دی اکسید در هوای اراک و پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص پایداری آلودگی هوا، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی کلاس های درس مقطع ابتدایی در روز دوشنبه 18 دی ماه غیرحضوری شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس اطلاعیه کارگروه اضطرار استان مرکزی، در روز دوشنبه 18 دی ماه مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهر اراک تعطیل خواهد بود و کلاس های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می شود و امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می شود.

  در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارمندان دستگاه های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی اراک دوشنبه غیرحضوری هستند

مدارس ابتدایی اراک دوشنبه غیرحضوری هستند