مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:152024-01-08اجتماعي

اعزام 1100 نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از اعزام یک هزار و 100 نفر از فرهنگیان این استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت در این مرحله از اعزام ها خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از اعزام یک هزار و 100 نفر از فرهنگیان این استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت در این مرحله از اعزام ها خبر داد.

ایمان ایمانی فر امروز، 18 دی ماه در نشست شورای سیاستگذاری اردوی راهیان‎نور و پیشرفت آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اردوها در میان فرهنگیان استان فارس شده است.

وی بیان کرد: در این مرحله از اعزام اردوی راهیان نور و پیشرفت یک هزار و 100 نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

ایمانی فر افزود: استقبال از این اردوها در میان فرهنگیان استان به حدی است که مجبور شدیم اعزام ها را سهمیه بندی کرده و مابقی ثبت نام کنندگان را به مراحل بعدی اعزام ها انتقال دهیم.

مسئول بسیج فرهنگیان فارس اظهار کرد: در مرحله قبلی بیش از 250 معلم بانوی استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در خصوص شیوه اجرای این اردوها گفت: دراین اردو فرهنگیان استان فارس ضمن حضور در یادمان های دوران دفاع مقدس از برخی مکان های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1100 نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

اعزام 1100 نفر از فرهنگیان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت