مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:352024-01-11سياسي

امام جمعه اصفهان: محور سلامت خانواده، محبت است


امام جمعه اصفهان با بیان این که محور سلامت خانواده، محبت است گفت: شناخت وظیفه طرفین و ایجاد محبت دو راهکار تحکیم بنیاد خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از بانوان استانداری و معاونین و مشاورین دستگاه های دولتی اصفهان با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده در اسلام اظهار داشت: استحکام بنیان خانواده با حرف و شعار عملی نمی شود و اگر بخواهیم بنیاد خانواده قوی باشد زن و مرد باید به درستی وظیفه خود را انجام دهند.

  وی افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید وَمِنۡ ءَایَٰتِهِۦٓ أَنۡ خَلَقَ لَکُم مِّنۡ أَنفُسِکُمۡ أَزۡوَٰجٗا لِّتَسۡکُنُوٓاْ إِلَیۡهَا وَجَعَلَ بَیۡنَکُم مَّوَدَّهٗ وَرَحۡمَهً ، یعنی مرد و زن باید در محیط خانواده آرامش طرف مقابل را به وجود آورد و خداوند محبتی را بین زن و مرد ایجاد می کند که این محبت زبانی نیست و یک محبت ویژه است.

وی با بیان این که محور سلامت خانواده، محبت است گفت: این محبت باید در بین همسران همانند گل نگهداری شود و این کار دشوار و از همه چیز مهم تر است و این موضوع دستورالعمل های وسیع در اسلام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: محور سلامت خانواده، محبت است

امام جمعه اصفهان: محور سلامت خانواده، محبت است