مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:002023-12-30سياسي

هیئت داوران و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم بسیج در استان فارس اعلام شد


دبیر و رییس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج در استان فارس گفت: زمان برگزاری و هیات داوران جشنواره ملی فیلم بسیج در فارس اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا کرمی در خصوص این خبر اضافه کرد: مسعود احمدی، سعید محمدی، شیما پورسهم الدین، مجتبی الله مرادی، علیرضا دهقانی دهزیری و میلاد استخری آثار بخش رقابتی این دوره از جشنواره را داوری می کنند.

وی همچنین اشاره کرد:سید مصطفی موسوی به عنوان رییس ستاد اجرایی و عضو شورای سیاست گذاری، حمید رضا قانعی به عنوان مدیر جشنواره و عضو شورای سیاست گذاری، ابراهیم شیشه گر به عنوان دبیر اجرایی و عضو شورای سیاست گذاری، محمد علی کاشی زاده به عنوان مسئول مالی و عضو شورای سیاست گذاری، محمد خضری به عنوان مسئول دبیرخانه، مریم همایونی به عنوان روابط عمومی و میلاد مقدم به عنوان مدیر تبلیغات جشنواره منصوب گردیده اند.

ابراهیم شیشه گر دبیر اجرایی جشنواره بیان کرد:از مجموع 184 اثر رسیده به محل دبیرخانه جشنواره در پنج بخش رقابتی جشنواره 89 اثر به مرحله داوری رسیده اند و تمامی این آثار در جشنواره اکران خواهند شد.

ابراهیم شیشه گر از اهالی رسانه و سینما در این دوره از جشنواره قدردانی کرد و اعلام کرد که مراسم اکران، نقد، ورکشاپ آموزشی و اختتامیه در تاریخ 24 دی  و 25 دی  در تالار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت داوران و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم بسیج در استان فارس اعلام شد

هیئت داوران و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم بسیج در استان فارس اعلام شد