مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:302023-12-24سياسي

کارکنان مجموعه ثبت احوال مرزداران و حافظان حریم هویت هستند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارکنان مجموعه ثبت احوال به عنوان حافظان و مرزداران حریم هویت هستند، گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از اولویت های دولت و مورد تاکید ریاست جمهوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت سوم دی ماه گرامی داشت روز ثبت احوال با حضور در همایش پاسداران هویت، از کارکنان مجموعه ثبت احوال به عنوان حافظان و مرزداران حریم هویت یاد کرد و از تلاش های همکاران این مجموعه قدردانی کرد.

کرمی در این همایش اظهار داشت: دقت، تلاش، امانت داری و احساس مسئولیت کارکنان مجموعه ثبت احوال باعث نامگذاری و ثبت سوم دیماه به عنوان روز ثبت احوال در تقویم شده است که این اقدام،گامی برای ارج نهادن به تلاش های مجموعه ثبت احوال است.

 وی تلاش مجموعه این کارکنان را زیر بنای نیل به توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: توسعه دولت الکترونیک یکی از اولویت های دولت و مورد تاکید مقام ریاست جمهوری است که باید همه مسئولین در این حوزه تلاش کنیم چرا که توسعه دولت الکترونیک لازمه اقتصاد دیجیتال و بستری مناسب برای حضور گسترده مردم در حوزه های مختلف و بهره مندی از حقوق شهروندی و تسهیل مسیر خدمتگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان مجموعه ثبت احوال مرزداران و حافظان حریم هویت هستند

کارکنان مجموعه ثبت احوال مرزداران و حافظان حریم هویت هستند