مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:302023-12-25سياسي

اختصاص300 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مدرسه سازی در آذربایجان شرقی


مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به وجود 550 پروژه نیمه تمام آموزشی، گفت: 200 مورد از این تعداد در دولت سیزدهم تکمیل شده و و به تازگی در شورای برنامه ریزی استان 300 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهور برای مدرسه سازی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسکو، مسعود سعادتی امروز در جلسه مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه استان در شهرستان اسکو به منظور بررسی وضعیت املاک اوقافی آموزش و پرورش این شهرستان در محل فرمانداری اسکو  با اشاره به همکاری مناسب و هماهنگی بین دو نهاد آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه نسبت به حل سریع مسائل حقوقی در شهرستان اسکو ابراز امیدواری کرد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگی، آموزشی و تربیتی و موقعیت جغرافیایی شهرستان اسکو به ویژه شهر جدید سهند، گفت: رویکرد استان در توسعه فضای آموزشی بسیار جدی است و به تازگی در شورای برنامه ریزی استان 300 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهور برای مدرسه سازی در نظر گرفته شده که سه مورد آن برای شهرستان اسکو بوده و دو مدرسه 12 کلاسه نیز در شهر جدید سهند پیش بینی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از یک همت در دولت سیزدهم برای مدرسه سازی در استان اختصاص یافته است که نشان از توجه ویژه دولت به توسعه فضای آموزشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص300 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مدرسه سازی در آذربایجان شرقی

اختصاص300 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مدرسه سازی در آذربایجان شرقی