مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 21:202024-01-06اقتصادي

صنعت بیمه در جهان در حال تحول و رقابتی شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی استادهاشمی، رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تحول دیجیتال یکی از حکمران های رفاه اجتماعی و اقتصادی در دنیای امروز است؛ - رییس کل بیمه مرکزی گفت: گسترش استارت آپ ها برای فروش بیمه، ورود نابیمه گران نظیر گوگل و آمازون به عرصه بیمه گری نشان می دهد صنعت بیمه در جهان در حال تحول و رقابتی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی استادهاشمی، رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تحول دیجیتال یکی از حکمران های رفاه اجتماعی و اقتصادی در دنیای امروز است؛ گفت: صنعت بیمه در ایران و جهان به دور از فرصت ها و تهدید های این پدیده فناوری های نوظهور نبوده و متأثر از صنعت دیجیتال در ایران در حال پوست اندازی است.

وی افزود: این تحول در کنار تغییر انتظار مشتریان و مدل های کسب و کار دیجیتالی، روند متعارف کسب و کار صنعت بیمه را دچار چالش کرده و شرکت هایی که نتوانند استراتژی های کسب و کار خود همگام با فناوری های جدید رشد دهند قطعاً از دایره رقابت خارج خواهند شد.

استادهاشمی ادامه داد: روند های تأثیرگذار در جهان از جمله گسترش استارت آپ ها برای فروش بیمه، ورود نابیمه گران نظیر گوگل و آمازون به عرصه بیمه گری برای فروش راحت تر بیمه نامه ها، ظهور فناوری های موبایلی، استفاده از کلان داده ها، هوش مصنوعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بیمه در جهان در حال تحول و رقابتی شدن است

صنعت بیمه در جهان در حال تحول و رقابتی شدن است