مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:452024-01-18اقتصادي

آموزش های مهارتی را براساس نیاز بازار کار به روزرسانی می کنیم


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به تقاضامحور بودن آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای در استان، گفت: در پی به روزرسانی آموزش های مهارتی و متناسب کردن آنها با نیازهای بازار کار استان هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به تقاضامحور بودن آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای در استان، گفت: در پی به روزرسانی آموزش های مهارتی و متناسب کردن آنها با نیازهای بازار کار استان هستیم.

عزیز نوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آموزش های مهارتی که از سوی مجموعه فنی وحرفه ای در استان ارائه می شوند بیش از 80 درصد نیازهای بازار کار را پاسخ می دهند، گفت: در تلاشیم تا با ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز بازار کار شرایطی را فراهم کنیم که پاسخگوی همه نیازهای جامعه در حوزه آموزش های مهارتی باشیم.

وی ادامه داد: اگرچه پیش از این هم آموزش های ارائه شده در مجموعه فنی و حرفه ای استان متناسب با نیازهای استان طراحی و اجرا می شد، اما با توجه به ایجاد رشته های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه در تلاشیم تا رشته ها و مهارت های جدیدی را در مجموعه فنی و حرفه ای استان ایجاد کنیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه به طور مستمر در حال احصای نیازهای بازار کار برای به روزکردن آموزش های مهارتی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی را براساس نیاز بازار کار به روزرسانی می کنیم

آموزش های مهارتی را براساس نیاز بازار کار به روزرسانی می کنیم