مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:552024-01-17ورزشي

آغاز عملیات آسفالت 25 کیلومتر راه روستاهایی مرزی گلستان


همزمان با سفر استاندار گلستان به مناطق مرزی شرق استان، عملیات اجرای 25 کیلومتر راه روستایی در بخش داشلی برون آغاز شد.

- ایسنا/گلستان همزمان با سفر استاندار گلستان به مناطق مرزی شرق استان، عملیات اجرای 25 کیلومتر راه روستایی در بخش داشلی برون آغاز شد.

علی محمد زنگانه، استاندار ظهر چهارشنبه 27 دی ماه 1402 در سفر دو روزه به شرق استان گلستان با حضور در بخش داشلی برون و شهر مرزی کرند دستور آغاز عملیات اجرایی تعدادی پروژه عمرانی و عام المنفعه در این منطقه را صادر کرد.

استاندار گلستان در بدو ورود به این بخش، از نیروگاه برق در روستای هوتن از توابع شهرستان گنبدکاووس بازدید کرد و سپس عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی بخش داشلی برون با حضور وی آغاز شد.

عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهر مرزی کرند به طول 25 کیلومتر با اعتبار 370 میلیارد ریالی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان آغاز شد تا پس از تکمیل به زیر بار ترافیک برود.

عالی ترین مقام دولت در استان گلستان در سفر به شهر ترکمن نشین و مرزی کرند مورد استقبال کم نظیر زنان و مردان قرار گرفت و با معتمدین و نخبگان این شهر دیدار کرد.

کلنگ زنی احداث چمن مصنوعی شهر کرند که توسط شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان گلستان عملیاتی خواهد شد، از دیگر برنامه های سفر استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آسفالت 25 کیلومتر راه روستاهایی مرزی گلستان

آغاز عملیات آسفالت 25 کیلومتر راه روستاهایی مرزی گلستان