مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:202024-01-15سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با اشاره به اهمیت حمایت از خانواده های زندانیان گفت: توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با اشاره به اهمیت حمایت از خانواده های زندانیان گفت: توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

دهمین نشست اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با حضور اعضای اصلی و مدعو به میزبانی اداره کل زندان های فارس امروز، 25 دی ماه در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست با بیان اینکه درآمدهای انجمن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد و در مدت مقایسه با دو سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است، گفت: این انجمن از مراکز موفق در سطح کشور و پیشگام در حوزه ارائه اقدامات حمایتی و خدماتی است اما این دستاوردها کافی نیست و باید به سمت توسعه درآمدهای پایدار و افزایش حمایت های کافی از خانواده ها و زندانیان حرکت کنیم.

سیدمصطفی بحرینی تصریح کرد: رسالت اصلی انجمن، علاوه بر حمایت از خانواده ها، بازپروری، فراهم کردن زمینه های بازگشت سعادتمندانه زندانی به جامعه و کاهش نرخ عود مجدد جرم به واسطه توسعه خدمات حمایتی از زندانی و خانواده زندانیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان