مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:352024-01-05سياسي

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است


کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان های کنج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: مصیب سخت و جانکاه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان های کنج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسراییل است.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی این کارها، صهیونیست ها هستند چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و با این قبیل کارهای ددمنشانه به دنبال تسلی خاطر و اینگونه از بی گناه انتقام می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: قدرت شما در غزه کشتن کودکان و زنان بی گناه است و در میدان مبارزه در گل گیر کرده اند و جنس شما از ناپاکی است.

غربی ها به دنبال گسترش فساد در جوامع اسلامی هستند وی همچنین اظهار کرد: توطئه کشف حجاب که بنیان آن از حکومت نظامی و چماق به دست رضاخان آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است

امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است