مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:402024-01-17بين الملل

انتقاد لیبرمن از اردن به دلیل همراهی با آفریقای جنوبی در لاهه


پس از همراهی اردن با آفریقای جنوبی در دیوان دادگستری بین المللی در لاهه، رییس حزب «اسراییل خانه ما» این کشور را به باد انتقاد گرفت.

- پس از همراهی اردن با آفریقای جنوبی در دیوان دادگستری بین المللی در لاهه، رییس حزب اسراییل خانه ما این کشور را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویگدور لیبرمن، رییس حزب اسراییل خانه ما در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت که اردن گام جدیدی علیه رژیم صهیونیستی برداشته و به آنچه آن را شکایتی دروغین و ضدیهودی خواند، پیوسته که توسط آفریقای جنوبی علیه تل آویو به لاهه ارائه شده است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، لیبرمن تصریح کرد که ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن پس از پیوستن کشورش به آفریقای جنوبی در شکایت خود در دیوان بین المللی دادگستری علیه تل آویو کمپین صلیبی علیه رژیم صهیونیستی را رهبری می کند.

پیشتر ایمن الصفدی ، وزیر خارجه اردن گفت کشورش از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب نسل کشی در نوار غزه حمایت می کند و یک درخواست حقوقی به دادگاه ارائه خواهد کرد.

بشر الخصاونه ، نخست وزیر اردن نیز گفته بود: به محض اینکه دیوان بین المللی دادگستری شکایت آفریقای جنوبی را علیه جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی بررسی کند تحقیقات و درخواست های حقوقی لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد لیبرمن از اردن به دلیل همراهی با آفریقای جنوبی در لاهه

انتقاد لیبرمن از اردن به دلیل همراهی با آفریقای جنوبی در لاهه