مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01پزشكي

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بردسکن


در دومین مرحله از حضور پزشکان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی یک تیم دندانپزشکی در این شهرستان بع مدت حدود 20 روز ارائه خدمات خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن ، سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، امروز در نشستی درباره بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: تیم دندانپزشکی به مدت 18 روز در مناطق مختلف شهرستان مستقر خواهند بود وبا اطلاع رسانی که صورت می گیرد اقشار مختلف مردم از این خدمات برخوردار می شوند.

جنیدی با بیان اینکه در سال گذشته تیم پزشکی با 50 پزشک و پرستار در بیمارستان صحرایی به بیماران در این شهرستان خدمات رایگان ارائه دادند، افزود: این بار تیمی در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان مستقر می شوند که برای خدمات آنان به مردم، زمان معنی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار کرد: این تیم از روز 12 دی ماه تا 29 دی در مناطق مختلف و محروم شهرستان مستقر هستند که ضمن پر کردن دندان و یا کشیدن وعصب کشی خدمات دانداپزشکی را بع صورت رایگان برای عموم شهروندان بردسکنی در بخش های مرکزی ، انابد وشهر آباد بنا به زمان بندی مستقر خواهند بود وبه مداوای افراد نیازمند دریافت خدمات دندانپزشکی خواهند پرداخت.

وی با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه بهداشت ودرمان در بردسکن افزود: تیم دندانپزشک در مدت حضور با ارائه خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بردسکن

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در بردسکن