مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:252023-12-31حوادث

دستگیری 16 کارگر تبعه افغان در رشت


در راستای گشت بازرسان کار این اداره کل، 16 کارگر تبعه افغان شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد هفت کارگر تبعه افغانستانی در یک در رستوران و 9 کارگر ساختمانی در یک پروژه ساختمانی مشغول به کار بودند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان گفت: در راستای گشت بازرسان کار این اداره کل، 16 کارگر تبعه افغان شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد هفت کارگر تبعه افغانستانی در یک در رستوران و 9 کارگر ساختمانی در یک پروژه ساختمانی مشغول به کار بودند.

سیاوش آقاجانی در گفت وگو با خبرنگاران، از دستگیری 16 تبعه افغان در رشت خبر داد و اظهار کرد: گشت مشترک شناسایی اتباع بیگانه با حضور بازرسان کار مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و نمایندگان اداره کل امور اتباع و مهاجرین استان گیلان و نمایندگان پلیس اطلاعات - اداره مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی استان گیلان امروز، 10 دی ماه انجام شد.

وی افزود: در جریان این گشت، 16 کارگر تبعه افغان شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد هفت کارگر تبعه افغانستانی در یک در رستوران واقع در جاده پیربازار و 9 کارگر ساختمانی در یک پروژه ساختمانی واقع در خیابان باهنر مشغول به کار بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 507 نفر تبعه خارجی که عمدتا افغان می باشند، در گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 کارگر تبعه افغان در رشت

دستگیری 16 کارگر تبعه افغان در رشت