مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:552023-12-22سياسي

تدابیر و تجهیزاتی برای زمان بحران در پردیس دیده شود


باید مطالعه دقیق تر و عمیق تری نسبت به تهدیدها و ظرفیت های شهرستان پردیس انجام گیرد و تدابیر، اقدامات، تجهیزات و زیرساخت های لازم در مواقع بحرانی دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: در ایام فاطمیه(س) در مساجد شهرستان حدود 330 مراسم روضه و سخنرانی و در جلسات خانگی حدود 460 جلسه روضه و سخنرانی برگزار شد که جمعاً حدود 800 مراسم و جلسه روضه و سخنرانی در این منطقه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تشییع شهدای گمنام، هم رفراندوم حمایت از نظام و هم نیروی محرکه انقلاب و هم پرورش یار برای امام زمان(عج) است، گفت: مردم مومن، انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی مانند همیشه میدان دار این مراسم باشکوه هستند و برگزاری هر کدام از این آیین های شهدایی، به مثابه رفراندومی است که نشان دهنده حمایت وفادارانه مردم از نظام خودشان و بقاء حیات طیبه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358، این نهضت را مبارک و با دستاوردهای بزرگی دانست و ابراز کرد: یکی از مبارک ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر و تجهیزاتی برای زمان بحران در پردیس دیده شود

تدابیر و تجهیزاتی برای زمان بحران در پردیس دیده شود