مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:102024-01-03سياسي

تغییر فضای آرامستان بندرعباس با نصب 100 پژوکتور


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از بهسازی و نوسازی روشنایی در بلوارها و برج نورها در بهشت زهرا(س) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امید کاردانی مدیر آرامستان شهرداری بندرعباس در این ارتباط اظهارکرد: تامین روشنایی محیط بهشت زهرا(س) جزو نیازهای ضروری بشمار می رود.

   وی با اشاره به اینکه تامین افزایش روشنایی در راستای بالابردن سطح امنیت و صیانت از اموات نقش بسزایی در بهشت زهرا (س) دارد، افزود: عملیات بهسازی و نوسازی هفده پایه چراغ روشنایی در بلوار ها و ده برج نور در آرامستان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن چراغ بلوار و برج نورها و نامناسب بودن جنس لامپ ها، 100 عدد پروژکتور ال ای دی که از نظر کیفیت، نوردهی مناسب و صرفه جویی در مصرف برق موثر است مورد استفاده قرار گرفته است.

 وی اظهار داشت: تعداد 46 پروژکتور ال ای دی در پایه چراغ بلوارهای ورودی جنب قطعات 13،14،15،18، مفاخر و از ساختمان اداری تا ساختمان غسالخانه و 54 پروژکتور دیگر در ده برج نور محیط بهشت زهرا(س) توسط واحد تاسیسات سازمان آرامستان صورت پذیرفته است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: طرح نوسازی و بهسازی تامین افزایش روشنایی در محیط بهشت زهرا(س) در راستای حفظ امنیت، آسایش و بالابردن رضایتمندی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فضای آرامستان بندرعباس با نصب 100 پژوکتور

تغییر فضای آرامستان بندرعباس با نصب 100 پژوکتور