مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:552023-12-28اجتماعي

ممنوعیت کلیه فعالیت های ورزشی در فضاهای باز مشهد


کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان خراسان رضوی از ممنوعیت کلیه فعالیت های ورزشی در فضاهای باز مشهد از امروز عصر تا فردا صبح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان نسبت به وقوع پدیده گرد و غبار و ناسالم شدن هوا برای امروز عصر و فردا در مشهد پیام خود مراقبتی عمومی و استفاده از ماسک صادر کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در این رابطه اظهار کرد: نظر به اعلام وضعیت هشدار زرد از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا تا صبح روز جمعه (8 دی ماه 1402) در نواحی بادخیز استان و متاثر شدن مشهد، به شهروندان توصیه می شود، از تردد غیر ضروری صورت خودرویی و پیاده روی خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک و ممنوع بودن ورزش در اماکن باز را جدی بگیرند.

مهدی اله پور بیان کرد: مردم برخی از شهرستان های شمالی و شرقی استان با پدیده گرد و غبار مواجه بودند و امروز عصر نیز، شهروندان مشهدی شاهد وقوع لحظه ای این پدیده و کاهش سطح دید می باشند.

دبیر کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان ادامه داد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه ای هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد، و طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از امروز عصر تا فردا صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت کلیه فعالیت های ورزشی در فضاهای باز مشهد

ممنوعیت کلیه فعالیت های ورزشی در فضاهای باز مشهد