مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:152024-01-05سياسي

فریاد می کشم آنکه برادرم کشت از دیار علویان تا سرزمین کریمان + عکس و فیلم


مردم داغدار دیار هزار سنگر برای محکومیت بمب گذاری مردم دیار کریمان و زائران حاج قاسم به میدان آمدند و اعلام نفرت و انزجار خود از عاملان حادثه تلخ را فریاد زدند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافرمردان و زنان دیار علویان با پیراهن سیاه بر تن آمدند و همه داغدار برادران و خواهران خود در دیار کریمان هستند.

مردان، زنان و کودکان بعد اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه آمدند تا بگویند راه سردار سلیمانی، مکتب و مرام سلیمانی نابودی ندارد.

داغدار برادران و خواهران زائر سردار سلیمانی بودند که دو روز گذشته در بمب گذاری و عملیات ترور بزدلانه دشمنان به شهادت رسیدند و نزدیک به 200 مجروح که عاشق و دلداده مکتب اهل بیت هستند.

دشمنان کوردل نشان دادند که نه تنها در زمان حیات سردار سلیمانی از وجود مبارکش، بلکه بعد از شهادت حتی از مزار، عاشقان و رهروانش می ترسند و زائران سردار سلیمانی را هم دشمنان قسم خورده خود می دادند.

مردم آمل، دیار هزار سنگر که استواری و محکم بودن را از دماوند کوه به ارث بردند و در پایمردی و استقامت ریشه در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 دارند که در وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ماندگار و جاوید مانده است.

مردم همیشه در صحنه آمل انزجار و نفرت خود را از ترور هموطنان عزیزشان در کرمان کریمان نشان دادند و از مصلای نماز جمعه تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد می کشم آنکه برادرم کشت از دیار علویان تا سرزمین کریمان + عکس و فیلم

فریاد می کشم آنکه برادرم کشت از دیار علویان تا سرزمین کریمان + عکس و فیلم