مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:052023-12-26سياسي

هیات های اجرایی و نظارت انتخابات اصل بی‎طرفی را رعایت کنند


رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: رعایت اصل بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید سرلوحه فعالیت هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان یزد باشد.

- ایسنا/یزد رییس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: رعایت اصل بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید سرلوحه فعالیت هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان یزد باشد.

سیدمحمد رضا مدرسی در نشست همفکری و هماهنگی بین حوزه های فرعی و در جمع اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان های یزد و زارچ، افزود: وظیفه مهم جهاد تبیین و بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، بسیار مهم است و امیدآفرینی و بیان دستاوردها در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می کنند با گسترش ناامیدی باعث کاهش انگیزه برای حضور مردم در انتخابات شود و لذا همه ما وظیفه داریم تا با فعالیت جهادی و همچنین با تلاش به مردم امید بدهیم و دستاوردهای این نظام را کم نیست برای آنان بیان کنیم.

عزیزالله سیفی رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان نیز در این نشست گفت: در کوچکترین واحد تقسیمات کشور نیز شورای روستا، بخش و دهیار وجود دارد و شورای اسلامی نیز توسط مردم انتخاب می شوند و همه ارکان نظام توسط خود مردم اداره می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های اجرایی و نظارت انتخابات اصل بی‎طرفی را رعایت کنند

هیات های اجرایی و نظارت انتخابات اصل بی‎طرفی را رعایت کنند