مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 07:052024-01-11سياسي

مجلس محصول مستقیم رای مردم است/ تشکیل مجلس یکدست به ضرر کل کشور است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقشار، طیف ها و نگاه های مختلفی در جامعه ما وجود دارند که با انقلاب خود نظام طاغوت را پایین کشیده و نظام اسلامی را تشکیل دادند؛ - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقشار، طیف ها و نگاه های مختلفی در جامعه ما وجود دارند که با انقلاب خود نظام طاغوت را پایین کشیده و نظام اسلامی را تشکیل دادند؛ فلذا همه اینها حق دارند که در مجلس نماینده داشته و حضور پیدا کنند و قطعا مجلسی قوی و کارآمد است که در آن تضارب آرا وجود داشته باشد.

روح الله ایزدخواه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مولفه های تاثیرگذار بر مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: ساز و کار اساسی مجلس و نهاد جمهوریت بر این پایه است که مردم مستقیما در هدایت کشور نقش داشته باشند و فقط تماشاچی و ناظر نباشند.

اساسا فلسفه وجودی مجلس بر این است.

مردم حاشیه گود نیستند.

مردم نباید منفعل و تماشاچی باشند.

اگر هم نارضایتی از عملکرد وجود دارد، راه حل آن این است که نقش مردم را در تعیین سرنوشت کشور افزایش دهیم و آن را تعمیق و دقیق تر کنیم.

راه حل ترک میدان از سوی مردم نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: درست است که در عرصه اقتصادی، فرهنگی و علمی و سایر بخش ها مشکلات وجود دارد، اما ما باید به این بیندیشیم که چگونه فعل و انفعالات و سازوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس محصول مستقیم رای مردم است/ تشکیل مجلس یکدست به ضرر کل کشور است

مجلس محصول مستقیم رای مردم است/ تشکیل مجلس یکدست به ضرر کل کشور است