مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02اقتصادي

50 معدن فعال در گیلان وجود دارد/ لزوم نظارت بر معادن دورافتاده


مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه تعداد 50 معدن فعال در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: میزان برداشت مواد معدنی از ابتدای سال جاری تاکنون به 6 میلیون و 900 هزار تن رسیده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه تعداد 50 معدن فعال در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: میزان برداشت مواد معدنی از ابتدای سال جاری تاکنون به 6 میلیون و 900 هزار تن رسیده است.

تیمور پورحیدری امروز، 12 دی ماه در بازدید از پروژه های معادن دور افتاده در ارتفاعات دیلمان، پیرکوه، گرماور و چاکرود، اظهار کرد: هرگونه برداشت معدنی بدون حضور مسئول فنی غیرقانونی است و در برخورد با متخلفین حوزه معدن و متجاوزین به انفال دولت قاطع هستیم.

وی ضمن تذکر به معدن کاران منطقه، با تاکید بر اینکه معادن امانتی در دست بهره برداران است و دست اندازی به اراضی ملی برای برداشت مصالح معدنی تخلف آشکار است، افزود: هرگونه فعالیت معدنی فاقد مجوز و بدون رعایت چارچوب قوانین معادن تخلف محرز است و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تعداد 50 معدن فعال در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: میزان برداشت مواد معدنی از ابتدای سال جاری تاکنون به 6 میلیون و 900 هزار تن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 معدن فعال در گیلان وجود دارد/ لزوم نظارت بر معادن دورافتاده

50 معدن فعال در گیلان وجود دارد/ لزوم نظارت بر معادن دورافتاده