مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:202024-01-17اقتصادي

افتتاح 171 طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر


171 طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و 930 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

-  شهرام مهدوی مطلق در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دهه فجر امسال در مجموع 191 طرح در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار بویراحمد افزود: از این تعداد 171 طرح به بهره برداری می رسد و در مجموع برای طرح های افتتاحی هشت هزار و 930 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح های افتتاحی 48 طرح در حوزه برق، 30 طرح در حوزه راه و دیگر طرح ها نیز در حوزه فیبرنوری ، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن است.

مهدوی مطلق ابراز کرد: در دهه فجر نیز عملیات اجرایی 20 طرح با اعتبار 2 هزار و 730 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می شود.

این مسوول تاکید کرد: افتتاح تولید خوراک آبزیان برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت آبزیان استان، افتتاح خط انتقال چاه شماره یک مادوان، تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج و افتتاح قطعه دوم کمربندی یاسوج از جمله طرح های افتتاحی در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: همچنین زیر سازی و آسفالت بیش از 600 هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، پایدار سازی 80 درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل های خود نگه دار و توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تامین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 171 طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر

افتتاح 171 طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر