مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:102024-01-02حوادث

کلاف پیچیده آدم ربایی!


با دستگیری سه تن از متهمان یک پرونده آدم ربایی در مشهد، ماجرای این کلاف سردرگم در حالی پیچیده تر شد که پلیس به سرنخ هایی از کلاهبرداری های گسترده اتباع خارجی در فضای مجازی نیز دست یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، یازدهم شهریور گذشته مرد 30 ساله تبعه خارجی خود را به کلانتری معراج مشهد رساند و راز یک آدم ربایی عجیب را فاش کرد.

او به نیروهای انتظامی گفت من برای کمک به نقل مکان برادرم که قرار بود منزل مسکونی خودشان را تغییر بدهند به شهرستان چناران رفته بودم که همسرم با من تماس گرفت و در حالی که ابراز ناراحتی می کرد از سردرد شدیدی گفت که ساعتی قبل گریبانگیرش شده بود.

او از من خواست هرچه زودتر خود را به مشهد برسانم و او را به مرکز درمانی ببرم، من هم بلافاصله سوار خودرو شدم و به مشهد بازگشتم، اما وقتی به خانه ام در بولوار توس رفتم همسرم را با حال طبیعی دیدم.

او گفت سردردش خوب شده و نیازی به درمان ندارد، سپس از من خواست کولر خانه را روشن کنم و به داخل اتاق بروم من هم به خواسته اش عمل کردم، ولی آن شب همسرم مقابل در حیاط منزل نشست و  به قلیان کشی مشغول شد.

حدود ساعت یک بامداد بود که ناگهان سه نفر به درون منزلم آمدند و در حالی که خودشان را از نیروهای امنیتی معرفی کردند مرا مقابل همسرم به شدت کتک زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف پیچیده آدم ربایی!

کلاف پیچیده آدم ربایی!