مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:002024-01-07سياسي

سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص راه اندازی شد


سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص با حضور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور راه اندازی شد.

- سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص با حضور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راه اندازی خدمت اعتبار معاملاتی اشخاص در مرکز ملی تبادل اطلاعات ویژه سکوهای بخش خصوصی با حضور محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور برگزار شد.

محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: در بخشی از حکم انتصاب رییس قوه قضاییه و همچنین در سند تحول قضایی دسترسی آسان به خدمات قضایی و توجه به فناوری نوین و تضمین دسترسی مردم به عدالت مورد تاکید است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در سال های گذشته حرکت هایی در زمینه فناوری های نوین انجام و سامانه های متعددی را برای کاهش اطاله دادرسی و کاهش هزینه مردم و بعضاً خود قوه قضاییه داشته است.

رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: در دستگاه قضایی تمهیداتی اندیشیده شده است تا با کمک فناوری های نوین 24ساعته در پهنه جغرافیا در دنیا بتوانیم خدمات الکترونیک قضایی را ارایه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص راه اندازی شد

سامانه اعتبار معاملاتی اشخاص راه اندازی شد