مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-24سياسي

امام جمعه یزد : همه جهان به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند


ناصری امام جمعه یزد ، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم ایران باید صبورانه در کنار رهبر معظم انقلاب به مسیری ادامه دهند که همه قدرت های پوشالی را از هم پاشید و در مسیر خدا قدم برداشت و امروز به جایی رسیده که در میان کشورهای دنیا کشوری محبوب است و .

- ناصری امام جمعه یزد ، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم ایران باید صبورانه در کنار رهبر معظم انقلاب به مسیری ادامه دهند که همه قدرت های پوشالی را از هم پاشید و در مسیر خدا قدم برداشت و امروز به جایی رسیده که در میان کشورهای دنیا کشوری محبوب است و همه دنیا به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند که مردم ایران به پا کردند.

امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقاتی که در دنیا رخ داده است، گفت: استقامت و خدامحوری مردم ایران درسی برای همه مسلمین و آزادگان جهان است و آنها نیز در مسیر عزت و استقلال بر می دارند.

  آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد از تقوا به عنوان پشتوانه تمامی امور یاد کرد و افزود: در کسب علم و دانش، کسب روزی و تمام امور دنیا، تقوا یک پشتوانه و اطمینان خاطر است و بر اساس آیات قرآن کریم، کسانی که در مسیر تقوا قرار گیرند، خداوند متعال در مشکلات راه فرار از مشکل را به آنها نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد : همه جهان به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه یزد : همه جهان به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند