مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-16حوادث

از بازداشت دلالان مجازی بازی تیم ملی فوتسال تا انهدام باند سارقان باغ های ارژن


در اخبار کوتاهی که توسط پلیس فارس در اختیار رسانه های استان قرار داده شده است، اخباری چون بازداشت دلالان مجازی بازی فوتسال تیم ملی ایران و روسیه، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که توسط پلیس فارس در اختیار رسانه های استان قرار داده شده است، اخباری چون بازداشت دلالان مجازی بازی فوتسال تیم ملی ایران و روسیه، انهدام باند سارقان باغ های بخش ارژن، کشف 65 کیلو مرفین، کشف احشام قاچاق و.

به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی لارستان امروز، 25 آذرماه از دستگیری 2 نفر دلال و کلاهبردار مجازی که در پوشش فروش بلیط مسابقه فوتسال بین تیم های جمهوری اسلامی ایران و تیم فوتسال کشور روسیه ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می کردند، خبر داد.

سید محمد یوسفی با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از مردم اقدام می کنند، در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع رسانی رویداد بین المللی برگزاری فوتسال بین تیم های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سالن ورزشی منیریه (طوبی) در این شهرستان و راه اندازسایت lar tikt.

ir جهت خرید بلیط در مورخه 27و 28 آذرماه، متاسفانه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب از موقعیت به دست آمده سوءاستفاده کرده و اقدام به راه اندازی بازار سیاه بلیط این دو بازی کرده اند به طوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازداشت دلالان مجازی بازی تیم ملی فوتسال تا انهدام باند سارقان باغ های ارژن

از بازداشت دلالان مجازی بازی تیم ملی فوتسال تا انهدام باند سارقان باغ های ارژن