مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-25بين الملل

کابینه نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر شکست، رسانه ها را سرکوب می کند


در شرایطی که کابینه شکست خورده نتانیاهو سعی دارد صدای مطبوعات منتقدش را خفه کند، یک وزیر رژیم صهیونیستی به سرکوب روزنامه عبری زبان هاآرتص تهدید کرد.

- در شرایطی که کابینه شکست خورده نتانیاهو سعی دارد صدای مطبوعات منتقدش را خفه کند، یک وزیر رژیم صهیونیستی به سرکوب روزنامه عبری زبان هاآرتص تهدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که رژیم صهیونیستی با پذیرش شروط مقاومت فلسطین و تبادل اسرا ضربه سنگینی متحمل شده، شلومو کارهی، وزیر ارتباطات این رژیم خواستار سرکوب روزنامه هاآرتص شده و این روزنامه اسراییلی را به ترویج پروپاگاندای شکست و دروغین متهم کرده که خط مشی مضری که اهداف جنگ را تضعیف می کند دنبال می کند.

براساس گزارش تایمز اسراییل، شلومو کارهی در نامه ای به یوسی فوکس دبیرکابینه رژیم صهیونیستی نوشت: از ابتدای جنگ، دفتر من شکایات بی شماری دریافت کرده که روزنامه هاآرتص خط مشی مضری را در پیش گرفته که اهداف جنگ را تضعیف می کند و به تلاش نظامی و مقاومت اجتماعی لطمه می زند.

این وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد که گزارش های هاآرتص ممکن است از آستانه کیفری عبور کند و درخواست کرد که این روزنامه توسط مقامات ذیربط مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر شکست، رسانه ها را سرکوب می کند

کابینه نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر شکست، رسانه ها را سرکوب می کند