مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-21سياسي

توزیع 1800 بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان دیر


فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: هزار و 800 بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شاد کردن دل مردم و مومنان به عنوان یکی از ارزش ها و سفارشات مهم خداوند تلقی می شود.

وی افزود: در آستانه شب یلدا و همانند سال های گذشته، سپاه شهرستان دیر هزار و 800 بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده های نیازمند را تهیه و توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به خانواده های نیازمند در سطح این شهرستان اهدا کرد.

حسینی نیا با بیان اینکه ارزش کل این بسته ها 360 میلیون تومان است، ادامه داد: هرساله با نزدیک شدن شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا با تهیه ‏بسته های یلدایی، شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم و این اقدام نشان از تعهد سپاه به خدمت به جامعه و حمایت از نیازهای اجتماعی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند با توجه به بانک اطلاعاتی پایگاه های بسیج از وضعیت معیشتی خانوارها در هر محله انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1800 بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان دیر

توزیع 1800 بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان دیر