مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-04اجتماعي

دانشگاه پیام نور از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است


خوشبختانه با تدبیر رییس دانشگاه پیام نور استان هم اکنون این دانشگاه از جایگاه بالایی در استان و کشور برخوردار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر امروز در جمع رؤسای دانشگاه های پیام نور هرمزگان و مسئولان شهرستان خمیر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بندرخمیر یکی از دانشگاه های فعال استان محسوب می شود و بدلیل شرایط تحصیلی و مزایای دانشگاه های پیام نور، علاوه بر ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و کارمندان شهرستان خمیر و سایر شهرستان های همجوار جهت ادامه تحصیل، باعث ارتقای سطح علمی و اجتماعی آنان شده است.

خواستار در ادامه دانشگاه پیام نور را افتخار علمی و آموزشی کشور برشمرد و افزود: خوشبختانه با تدبیر رییس دانشگاه پیام نور هم اکنون این دانشگاه از جایگاه بالایی در استان و کشور برخوردار است.

وی مطرح کرد: این دانشگاه علاوه بر تولید دانش و تربیت نیروی متخصص، رسالت بسترسازی برای توسعه علمی و فرهنگی جامعه و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای برون رفت از تنگناها و بحران ها و حرکت به سوی پیشرفت جامعه را برعهده دارد.

فرماندار بندرخمیر با بیان این که بندرخمیر به واسطه وجود کارخانه های سیمان و گچ و همچنین داشتن معادن در همجواری با این شهر، به عنوان شهر صنعتی محسوب می شود و باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است

دانشگاه پیام نور از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است