مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-01اقتصادي

شرایط قبض گاز رایگان اعلام شد


مشترکان گاز چگونه می توانند از پرداخت قبض معاف شوند؟ - همشهری نوشت: به عقیده مسئولان صنعت گاز، برای عبور پایدار از سرمای زمستان، باید کاهش 20 درصدی مصرف گاز نسبت به سال قبل محقق شود و برای تحقق این مهم، ضمن ارسال پیامک هشدار به مشترکان پرمصرف، برای کم مصرف ها هم شرایطی قرار داده اند که مشمول پاداش شده و حتی بیش از هزینه گاز مصرفی، پاداش بگیرند.

دو روی سکه مصرف گاز در زمستان امسال زیر ذره بین است و ضمن اینکه مشترکان کم مصرف و صرفه جو تشویق می شوند، مشترکان مصر بر بدمصرفی نیز تنبیه خواهند شد.

همه این اقدامات برای تضمین پایداری شبکه توزیع گاز در فصل سرما برای همه مردم کشور است.

بنا بر مصوبه جدید دولت، اگر مشترکان گاز در بازه زمانی 16 آذر تا 15 اسفندماه، مصرف خود را در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، بین 10 تا 35 درصد کاهش دهند، نه تنها هزینه ای به عنوان قبض گاز پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه جویی در حساب اشتراک گاز آنها منظور خواهد شد که می تواند صرف پرداخت قبض های آینده شود.

تغییرات مصرف گاز در فصل سرد در فصل سرد امسال، تعرفه گاز نسبت به سال قبل افزایش پیدا نمی کند و کاهش دامنه پله های مصرف گاز که در سال گذشته انجام شده بود نیز به شرایط قبل برمی گردد؛ اما هم زمان مشترکانی که مصرف بیشتری داشته باشند، باید خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط قبض گاز رایگان اعلام شد

شرایط قبض گاز رایگان اعلام شد