مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-28اقتصادي

مقدمات تاسیس دانشکده صنعت نفت در بندرعباس بررسی شد


استاندار هرمزگان از فراهم کردن مقدمات تاسیس دانشکده صنعت نفت در بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست با محمد چهار دولی رییس دانشگاه صنعت نفت و مدیران این دانشگاه، اظهار داشت: استان هرمزگان در حال حاضر قطب پالایشی کشور است و با احتساب پروژه هایی که آغاز شده است حدود دو میلیون ظرفیت پالایشی در آینده خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر 905 هزار بشکه ظرفیت پالایشی جدید در دست احداث داریم و شرق هرمزگان نیز به یکی قطب های پالایشی استان تبدیل خواهد شد.

استاندار هرمزگان، عنوان کرد: عمده پتروشیمی های استان نیز در غرب هرمزگان تعریف شده است که یکی از پتروشیمی های این منطقه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه مقدمات احداث پتروشیمی هایی در میناب، سیریک و جاسک نیز در حال فراهم شدن است .

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره شناسایی ساختارهای گازی در استان گفت: هرمزگان استانی کاملا نفتی است از این رو لازم است ظرفیت آموزش عالی صنعت نفت نیز در استان با توجه به اهمیتی که تربیت نیروی انسانی متخصص دارد، ایجاد شود.

دوستی تصریح کرد: آمادگی کامل داریم مقدمات احداث دانشکده تخصصی صنعت نفت را در هرمزگان و بندرعباس ایجاد کنیم و نهایت همکاری را در این حوزه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات تاسیس دانشکده صنعت نفت در بندرعباس بررسی شد

مقدمات تاسیس دانشکده صنعت نفت در بندرعباس بررسی شد