مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-24سياسي

پرونده 32 میلیارد دلاری کرسنت فروپاشید


معاون حقوقی رییس جمهور درخصوص قراداد کرسنت گفت: طرف مقابل تقاضا کرده بود که 32 میلیارد دلار خسارت علیه شرکت نفت ایران مصوب شود که پیگیری حقوقی آن به دولت سیزدهم رسید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد دهقان امروز در نشستی با عنوان پیشگامان رهایی که در محل دانشگاه امیرکبیر به دعوت از بسیج دانسجویی برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام(ره) پیش آغاز جنگ تحمیلی دستور تشکیل بسیج را دادند و بعد از جنگ هم بسیج دانشجویی و طلبه را تشکیل دادند که یکی از برکات انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج و بسیج دانشجویی بود.

معاون حقوقی رییس جمهور افزود: دوران دانشجویی، دوران کسب علم و مطالبه گری برای فهم مسائل کشور است و حضرت امام(ره) در همان پیام، بر تشکیل بسیج جهان اسلام تاکید فرمودند.

این کلام امام(ره) را شهید سلیمانی محقق کردند و جبهه مقاومت، همان بسیج جهان اسلام است تا افرادی از خودگذشته و اهل درد این بسیج را شکل دهند.

بسیج جهان اسلام، فقط مختص به شیعه نیست وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به این موضوع تاکید داشتند که بسیج جهان اسلام، فقط مختص به شیعه نیست بلکه همه مسلمانان را در بر می گیرد؛ این بسیج سبب ذلت رژیم صهیونیستی شد و این بسیج، قدرت خود را در عراق و سوریه نشان داد که به رغم اینکه همه کشورهای غربی به دنبال گرفتن این سرزمین ها بودند، اما در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 32 میلیارد دلاری کرسنت فروپاشید

پرونده 32 میلیارد دلاری کرسنت فروپاشید